کد تقویم

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بزرگترین دریغها در روز رستاخیز دریغ مردى است که مالى را جز از راه طاعت خدا به دست آورد ، پس مردى آن را به ارث برد و در طاعت خداى سبحان انفاق کرد . او بدان انفاق به بهشت رفت و نخستین بدان راه دوزخ سپرد . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 89 دی 7 , ساعت 7:35 عصر

حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در دفاع از ولایت فقیه و کیان نظام جمهوری اسلامی حماسه 9 دی را رقم زد که این مهم باید همواره زنده نگه داشته شود.

اگر حماسه های عاشورا و 9 دیماه زنده نگه داشته شود، هرگز به بیراهه نخواهیم رفت.
علاقه مندان به نظام و ولایت باید با افزایش بصیرت سیاسی بدانند که شرایط امروز به مراتب از دوران دفاع مقدس پیچیده تر است زیرا دشمن با جنگ نرم اعتقاد و باورهای دینی مردم را نشانه رفته است.
رمز پیروزی ما در این جنگ، برخورداری از اندیشه ولایتمداری و پیروی از این نعمت و ذخیره الهی است که سنبل عینی آن در 9 دیماه پارسال رقم خورد.
نظام سلطه برای نفوذ در کشورهای مسلمان و استثمار آنان بیش از آن که توجه به امکانات خویش معطوف کند به شناسایی نقاط قوت جهان اسلام از جمله فرهنگ و قیام عاشورا کرده است تا این سرمایه را کمرنگ کند.
دشمن و عوامل وابسته به آن در عاشورای 88 حرکت عاشورا زدایی و ولایت ستیزی را شکل دادند که مردم ولایتمدار ایران اسلامی در 9 دیماه پاسخی دندان شکن به عوامل وابسته به آنان دادند طوری که این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ثبب شد و باید همیشه گرامی داشته شود.
دشمن در حال تغییر دادن روش و تاکتیک های دشمنی خود است که باید این روش ها شناخته شود و دوستان انقلاب از این ترفندها غلفت نکنند.

ملت بزرگ ایران در مواجه با کسانی که قصد به آشوب کشیدن کشور را در 18 تیر ماه سال 1378 داشتند، این آگاهی و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و همه تلاش‌های سازمان یافته دشمنان را خنثی کردند و در 23 تیر ماه سال 1387 را در حافظه تاریخ به عنوان روز حمایت از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی جاودانه کردند

این حضور و حمایت مردمی در 9 دی ماه سال گذشته بار دیگر تکرار شد و در این حماسه بزرگ مردم ایران یک دل و یک صدا به خیابان‌ها آمدند و پاسخ هتاکان روز عاشورای حسینی و همه دشمنان داخلی و خارجی را که با صرف بودجه‌های کلان و برنامه‌ریزی‌های طولانی قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند با مشت‌های گره کرده داده و ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) یک بار دیگر نفرت و انزجار خود را از همه دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند.

  9دی نماد حاکمیت اسلامی و نمایش اقتدار نظام است .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ